Rabu, 11 Jun 2014

syiah layak ke piala dunia 2014








iran antara negara islam yang bermazhabkan syiah berjaya ke piala dunia 2014 gua dapat rasa tak ramai rakyat malaysia yang sokong iran yang sokong negara mengamalkan kristian gua pasti ramai...boleh pulak sokong negara kristian dari pada sokong negara islam yang mengamalkan syiah

gua sokong jugaklah iran ni sebab dorang ni pun islam gua rasa tak salah nak sokong bak kata ustaz yang aku dengar khutbah jumaat hari tu tak payah nak berlaga  bertengkar sesama islam sama sama sembah allah s.w.t dan mengatakan muhammad s.a.w persuruh allah s.w.t


biarkan dia dengan mazhab dia kita islam  kat malaysia mengamalkan ahlu sunah teruskan dengan amalan tak payah nak mengada gada tukar mazhab yang jadi hal apabila ada yang nak tukar mazhab ikut guru dari lahirlah bhai mak bapak kita guru guru kita jangan lari landasan takut nanti tak sampai destinasi

TAK SEMUA SYIAH SESAT TAK SEMUA AHLU SUNAH TU BETUL  TEPUK DADA TANYA IMAN...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan