Jumaat, 20 Jun 2014

lagi kes coklat babi ???wajib baca







KLIK UNTUK BACA



gua tak pasti jenama coklat yang dikatakan ada ulat ni tapi dulu gua sendiri pun ada kes terjumpa ulat dalam coklat cadbury tahun tahun yang lepas gambar pun ambik guna kamera 3gp  kalau ikut gua nak saman je cadbury ni tapi gua takde bukti resit..sebab resit dah buang gua nasihatkan kalau korang beli barang keperluan resit jangan buang kalau boleh photostart sebab warna kat resit pun bukan boleh percaya cepat sangat hilang dakwatnya ,tak tau lah sama ada ini taktik pasaraya sebenarnya bukan pasaraya gua nak cerita gua nak bagi tau pasal ulat yang gua tau lah kuman dalam babilah paling susah nak mati jangan ingat islam larang makan babi suka suka tau kalau babi memberi faedah terbaik dah lama islam halal kan babi tapi ada jugak lahanot yang halalkan babi korang tengok video kat bawah kajian tentang daging babi kesukaan ramai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan