Khamis, 12 Jun 2014

malaysia layak ke piala dunia 2014 ???







malaysia layak ke piala dunia 2014 sebenarnya hanya khayalan fam khayalan kepala botak lepas ni kalau fam buat target gua tak percaya lagi...gua ulang gua takan percaya lagi  gua dapatkan rasakan sampai ke cucu beliau pun malaysia takan ke piala dunia melainkan malaysia  jadi tuan rumah 

dah beberapa tahun trofi piala dunia di pamerkan di negara ini tapi malaysia masih tak lepas masuk piala dunia sebagai peminat bolasepak tanah air  melihat malaysia ke piala dunia adalah impian gua sejak kecil lagi gua tak kisah menang atau tidak tapi nak tengok skuad negara menyertai piala dunia


awal tahun lalu  gua pergi pwtc nak tengok trofi piala dunia itulah kali pertama gua masuk pwtc tempat keramat umno selama gua dok kl gua tak penah masuk pwtc hanya lalu je tapi demi nak tengok trofi gua masuk jugak last lepas gua bergambar ada pak cik tu tanya kat krew ini ori ke replika ? crew tu kata replika


KALAU GUA TAU REPLIKA TAKAN GUA PERGI MASUK PWTC  PATUTLAH KILAUAN EMAS PADA TROFI TU LAIN MACAM TAK MACAM GUA TENGOK MASA TAHUN 2010 DI MID VALLEY DULU GUA  MEMANG KENA TROLL  DASAR JILAMAK 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan