Sabtu, 7 Jun 2014

revolusi bolasepak pahang


tinggal beberapa jam lagi perlawanan akhir piala fa di stadium shah alam gua nak sembang pasal revolusi bolasepak pahang ada yang kata revolusi berpunca dari kedatangan jdt gua nak gelak sikit KAH KAH KAH tapi nak kata berpunca dari jdt tak jugak sebab bolasepak pahang ni macam kelantan dulu zaman kegemilangan selangor,perak,kedah tak payah cerita memang stadium penuh tak payah tunggu perlawanan akhir tapi pahang ni dulu tak ramai peminat yang turun stadium termasuklah perlawanan akhir







tengoklah video ini antara rekod perlawanan akhir yang paling hambar dalam sejarah bolasepak antara pahang dan perlis  masa ni ultras malaya pun tak wujud lagi apa lagi elephant army apa lagi jdt masa ni walaupun zaman orang menyampah tengok liga malaysia gua tetap melihat di kaca tv gua ingat lagi gua melihat penyokong pahang memang tak ramai tetapi dengan adanya generasi anak muda baru pahang yang menjadikan satu revolusi untuk bolasepak pahang 


GUA PILIH JDT UNTUK MENANG MALAM NI YANG ITU JUARA DARI TIMUR TAPI JDT JANGAN NAK BERLAGAK SANGAT FELDA UNITED YANG ADA UNSUL JDT PUN HEBAT JUGAK SEBAB PERMAINYA BUKAN CALANG CALANG PERMAIN 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan