Isnin, 2 Jun 2014

jakim kembali halalkan babi

 babi ada senyum 



kenyataan kkm 


sumber harian metro 

tiba tiba keluar kenyataan dari JAKIM yang mengesahkan coklat BABI disahkan HALAL  sebelum ini keluar kenyataan dari kementerian KESIHATAN  malaysia yang mengesahkan coklat cadbury mengandungi DNA  BABI tup tup hari ini disah kan HALAL pulak KAH KAH KAH

kejadoh haram apakah ini ???gua yakin kenyataan kementerian KESIHATAN malaysia tu betul tapi gua ragui kenyataan JAKIM bak kata falsafah sedangkan arak HALAL apabila di bayar CUKAI inikan pulak secebis daging BABI dah lah JAKIM oi korang tanggunglah DOSA umat ISLAM yang termakan BABI

kalau lah kenyataan kementerian KESIHATAN malaysia itu tak betul CADBURY boleh saman kementerian KESIHATAN malaysia jadi kat sini gua tak PERCAYA langsung kenyataan JAKIM mereka mana ada makmal nak kaji BABI kalau kementerian KESIHATAN malaysia aku percaya memang dah ada makmal


APABILA NEGARA DI SERAPI UNSUL SEKULAR DAN KAPITALIS HALAL ATAU HARAM TIDAK AKAN DI AMBIL KIRA LAGI YANG PENTING ADALAH KEUNTUNGAN RISAU KERANA KEKHILAFAN PIHAK INI ORANG LAIN PULAK DITIMPA BALA MINTAK JAUH KEBALAAN INI DARI GUA SENDIRI KELUARGA DAN JUGA KERABAT DAN MEREKA YANG TIDAK BERSALAH CUMA PESAN GUA MENCARI YANG HALAL ADALAH FARDHU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan