Khamis, 26 Jun 2014

penindasan keatas rakyat telah bermula part 2






boleh gua katakan kebanyakan barang barang di jual di pasar malam downtown atau uptown takde pattern, peniaga yang rata ratanya adalah golongan melayu yang meniaga perbagai jenis barang dengan harga yang berpatutan, apa yang gua risaukan tak lama lagi tiada lagi istilah barang murah di sini 

jika tiada istilah barang murah atau barang barang keperluan yang berpatutan gua risau tiada lagi istilah pasar malam downtown atau uptown ini kerana sekatan hebat yang bakal di jalankan kepada barangan yang tidak ada pattern selepas berkuasanya tppa di tanah melayu ini maka menyayilah lagu anak kecil main api 

gua memang suka pergi pasar malam sebab macam macam ada dan senang di miliki harga juga berpatutan gua menjangkakan perlaksaan tppa di tanah melayu ini bakal pupuskan pasar malam jika ada pasar malam downtown atau uptown sebagainya barangan yang di jual  disini semestinya mahal seperti shoping complex 

krisis ekonomi hutang berlambak bakal di alami rakyat malaysia dengan perlaksaan tppa ini sebelum ini tak laksana pun krisis ekonomi dan hutang berlambak telah pun berlaku cuma tahap peratusnya bakal meningkat malangnya ramai orang melayu masih layu dan leka dengan penindasan secara halus ini 


BERSAMBUNG PART 3 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan