Selasa, 10 Jun 2014

Faizol Hussien jelmaan super mokh part 2 !!!






jika dahulu  arwah moktar dahari banyak membantu bolasepak selangor dizaman ini mohd faizol hussien banyak membantu bolasepak pahang mencapai kejayaan tapi sayang sekali bakat berkualiti macam faizol seperti tidak di pandang selepas berlakunya monopoli oleh nokraje

sebelum tertubuhnya jdt fauzi beraksi bersama johor fa selepas terbubarnya johor fa dan johor fc langsung hilang permain yang berbakat besar dalam negeri johor yang gua perasaan edi helmi pun main negeri sembilan nampak bukan anak johor takde bakat tapi bakat tak di pandang 


jadi gua sarankan lepas ni fauzi di beri peluang beraksi dalam skuad kebangsaan,gua terus terang cakap gua tak suka jdt tapi gua suka zaman adanya johor fc dan johor fa,tak suka jdt tak bermaksud gua anti orang johor cuma kekadang gua kurang berkenan bataknya sesetengah penyokong jdt 

perubahan yang di bawak oleh nokraje adalah perubahan monopoli kerana kalau gua nak tubuh kelab bolasepak di negeri johor gua tetap kena bernaung di bawah jdt macam mana bolasepak nak maju ???macam mana bakat baru nak berkembang ??? patut lahirkan bintang bukan binatang 

MENGAPA GUA TAK SUKA BOLASEPAK JDT ??? AKAN DI CERITA PADA MASA AKAN DATANG...JANGAN MARA AAAAA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan