Sabtu, 9 Ogos 2014

misteri musnah hancur 448 terjunam ke laut




bersemalaman gua berlayar bahtera terlena nyenyak jauh mengembara agak jarang gua nak cerita pasal pelayaran gua di skrin malam tetapi gua ceritakan jugak mungkin banyak terbaca atau mendengar situasi yang tak penah habis sebelum ini tiba tiba wujud lagi satu misteri dalam pelayaran gua 

dalam pelayaran itu gua dikejutkan dengan satu lagi tragedi yang gua nampak tertulis musnah hancur empat empat lapan kali ini ia terjunam ke laut,gua tak penah ambik tahu pun pasal musnah hancur punya angka cuma gua nampak ianya tertulis empat empat lapan saja

apa yang gua nampak dalam pelayaran itu bersepahnya saki baki yang tenggelam timbul di dasar laut yang di percayai terjunam ke laut apa apa pun ia hanya sekadar cerita dari pelayaran sama ada skrin ini datang dari syaitan atau sebaliknya ia adalah sekadar hiburan ketika pelayaran bahtera 


PERMAINAN MANUSIA...PERMAINAN SYAITAN ADA HUBUNG KAIT JIKA MENGIKUT JEJAK LANGKAHNYA TETAPI JANGAN LUPA KEDUA DUANYA DI CIPTA OLEHNYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan