Ahad, 10 Ogos 2014

misteri musnah hancur 448 terjawab hari ini




sebenarnya gua agak terkejut jugak apabila misteri musnah hancur berangka  448 dalam layar bahtera gua terjawab hari ini boleh rujuk kat SINI berikut nahas melibatkan pesawat taban air di iran yang di katakan mengorbankan 48 penumpang termasuk anak kapal,pesawat malang itu di katakan menuju ke bandar timur tabas di katakan terhempas pada 0448 gmt  selepas berlepas dari lapangan terbang mehrabad dikatakan pesawat malang ini terjunam di kawasan perumahan azadi di barat tengah tehran 


dalam layar bahtera gua menampakan satu kejadian musnah hancur terjunam di  laut tetapi ia boleh gua anggap hanya permainan di skrin layar bahtera cuma gua tak sangka pulak angka 448 yang gua nampak tu menjadi satu kenyataan yang agak sadis dalam nahas yang mengorbankan 40 penumpang dan 8 anak kapal dan waktu greenwich terhempas pula tepat pada 0448 gmt



AGAK JARANG GUA NAK BUKAK CERITA PASAL LAYAR BAHTERA GUA TAPI SATU JE GUA BOLEH KATA SEMUA DENGAN IZINYA....IANYA YANG MENCIPTA IANYA YANG JUGA YANG MEMBERI APA APA PUN HENDAKLAH KITA BERDOA SENTIASA DI LINDUNGI OLEHNYA TERUTAMANYA FITNAH DAJAL....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan