Khamis, 28 Ogos 2014

misteri angka tujuh



hari ni gua nak cerita pasal misteri angka tujuh tertiba gua terasa pulak nak bukak topic mengenai angka tujuh ni sebab sejak minggu lalu tak habis habis gua nampak angka tujuh dari awal sampai lah sekarang tak habis habis orang sebut angka tujuh kekadang naik jemu gua dengar 


bertambah pulak ada yang bangga nombor jersi dia angka tujuh tunjuk pulak kat gua,sebenarnya gua bukan na cerita pasal jersi atau bola tetapi kat sini kesukaan kebanggan sesetengah manusia dengan angka tujuh gua juga dulu suka dengan angka ni  sekarang ni biasa saja bagi gua 


tak habis lagi cerita pasal  pesawat berangka tujuh yang hilang dan di tembak jatuh tiba tiba ada lagi cerita pesawat yang berangka tujuh yang mengelami  masalah dan terpaksa berpatah balik macam macam adaian gua dengar pasal pesawat yang berangka tujuh di corong corong blog 







itu adaian merekalah tertiba gua teringat mengenai bintang david mempunyai corak yang berangka tujuh dari segi design bintang ni memang ia berasaskan dari angka tujuh tak perlu gua katalah negara haram mana yang menggunakan bintang david ni sebagai simbol bendera negara mereka satu dunia dah tahu rasanya


baru gua tau puak ni rupanya suka jugak dengan angka tujuh sebelum ni yang gua tau angka 11 je jadi gua tak pelik dan heran mengapa perlu angka tujuh dan mengapa melibatkan angka tujuh  sebab sejarah lalu menunjukan puak ni suka kiaskan satu perkataan dengan angka 


kalau korang buat kajian sebenanya angka tujuh ni mempunyai banyak makna dan maksud tersirat korang boleh buat kajian sendiri mengapa angka tujuh mengapa puak ni suka angka tujuh gua  tak pasti yang gua tahu sedikit angka tujuh memang mempunyai maksud yang sangat tersirat 

MALAYSIA NI SEBENARNYA SEBUAH NEGARA YANG ISTIMEWA...

MALAYA MASUK NEGARA KOMANWEL SEMBILAN BELAH LIMA PULUH TUJUH

TAHUN INI SUDAH GENAP LIMA PULUH TUJUH TAHUN 


TUJUH PETALA LANGIT 
TUJUH PETALA BUMI 
TUJUH KEJAIBAN DUNIA 
TUJUH HARI SEMINGGU 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan