Sabtu, 13 September 2014

zionis mula kuasai pantai timur ???












gua di khabarkan di media sosial kemusyikilan rakyat di terengganu mengenai ratusan tentera uncle som telah memasuki negeri itu kali ini kelihatan lebih banyak alat dan kelengkapan tentera yang di bawa puak puak zionis ini ia bukanlah perkara yang baru sebenarnya tengok SINI


sebelum ini pun telah berlaku dulu kita boleh dengar tentera uncle som ini datang dengan alasan berlatih bersama  tentera negara kita cuma setahun sekali atau dua tahun sekali itu dari pandangan gua lah nampak gayanya selepas kedatangan si agensi mato satu ke tanah melayu ini


membawa satu kesan yang besar ke atas negara selain penjanjian tppa kini ia nampak bergitu bebas ia membawa rombongan lebih ramai dan lebih banyak peralatan ketenteraan  kali ini mereka dikatakan telah memasuki negeri pantai timur seperti terengganu ada juga dengar di kelantan









yang kat kelantan tu gua tak berapa nak sahihlah cuma yang sebetulnya di negeri terengganu nampak gayanya mereka macam syak sesuatu mengenai negeri terengganu ni sebelum ni tak cukup dengan navy yang membawa kapal haromjadoh yang melalui selat melaka singgah di pelabuhan klang


banyak lagilah episod tentera uncle som yang datang tanah melayu ni  kesemunya atas alasan latihan bersama gua tak pastilah kalau puak puak zionis  ni dah susun saranan yang rapi sebab mula syak dengan sebuah negeri bernama terengganu dengan panji yang berwarna hitam ini


cerita pasal itu mengapa ??? korang boleh KLIK SINI  takan terengganu pulakan ??? entah lah gua tak dapat nak agak negeri mana sebenarnya cuma kat malaysia ni tempat paling timur majoriti islam adalah semenanjung tanah melayu dan negeri paling timur dengan panji hitam adalah terengganu




GUA AGAK  KESAL PADA MEREKA YANG MENGAKU UMAT ISLAM  TETAPI BERKERJA SAMA DENGAN MUSUH ISLAM YANG BANYAK MEMBUNUH UMAT ISLAM DI AFGHANISTAN DAN IRAQ....ISTIFAR GUA....SEMOGA ALLAH S.W.T SELAMATKAN KITA SEMUA DARI BALA MALAPETAKA YANG BEROPERA INI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan