Khamis, 4 September 2014

gay punca hujan batu di kelantan ???












tengah gua layan berita kat rtm1 tertiba gua di khabarkan berlakunya fenomena hujan batu di sebuah daerah di negeri kelantan dalam hati gua takan kelantan banyak gay kot ??? gua bukan apa sebab gua teringat kisah pada zaman nabi luth dulu jejala gay yang mengundang bala


“Dan kami turunkan hujan (hujan batu) kepada mereka. Maka perhatikanlah akibatnya orang-orang melampaui batas.” (Surah al-Aaraf ayat 84).....

dalam gua teringat kisah zaman nabi luth tertiba gua nampak seorang mamat ni yang menjadi saksi fenomena hujan batu di kelantan gua  macam penah nampak je tapi kat mana ??? memang  gua  penah nampak tapi kat youtube lah waka ka ka memang sah lah dia si ijoy 














gua tak mau tuduhlah dia ni gay,pondan ,dua alam  usha sendiri kat SINI mungkin si ijoy ni sekadar berlakon jadi lembut apa apa pun elakan menjadi seperti perempuan atau lebih di kenali sebagai pondan kerana ia bakal menjadi parasit yang mengalakan petumbuhanya dan jejala ini bakal mengundang bala 


JANGANLAH  JADI SEPERTI  PARASIT KERANA SEEKOR PARASIT BOLEH MEMUSNAHKAN EKOSISTEM BIOLOGI SEMULAJADI 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan