Isnin, 15 September 2014

misteri objek terbang di melaka terbongkar









gua mendapat cerita dari laporan akbar tempatan yang mengatakan seorang ahli perniagaan mendakwa telah merakam gambar objek misteri yang di percayai ufo di pangkalan balak melaka tapi kali ni gambaran yang dapat di rakam ada dua sayapnya macam penah gua lihat objek ini 

tapi tak pastilah model pesawat  apa yang sebenarnya cuma gua boleh bagi nyatakan  kat sini serba sedikit memang gua penah nampak model macam ni mengenai pesawat canggih masa depan yang di cipta pada zaman kegemilangan uncle misai kontot  gua syak  pesawat ini milik uncle som 







inilah adalah satu replika pesawat yang di bina semula yang dikatakan di bina secara rahsia semasa zaman kegemilangan uncle misai kontot ada juga khabaran mengatakan teknologi canggih ini di ciplak oleh uncle som supaya teknologi ini kekal menjadi rahsia dan misteri 

pesawat model horten ho 2-29 di percayai dibina semasa zaman kegemilangan uncle misai kontot ianya dikatakan pesawat yang canggih dan berteknologi tinggi yang gua penah dengar banyak lagi teknologi pembuatan pesawat canggih di bina oleh uncle misai kontot yang di fitnah  sebagai ufo 





gua rasa dari adaptasi horten ho 2-29  inilah uncle som telah mencipta pesawat perang yang canggih yang tak dapat di kesan radar seperti f-117 dan b-2 spirit, dari hasil ciplak teknologi rahsia dari uncle misai kontot inilah kemunculan pesawat seperti f-117 dan b-2 spirit di sangka ufo 


yang terbukti hanya dua pesawat ini gua rasa banyak lagi teknologi zaman kegemilangan uncle misai kontot yang masih di rahsiakan oleh uncle som yang sehingga kini  menjadi tanda tanya dan kekal misteri apa yang di lihat di melaka ini mirip horten ho 2-29 dan b-2 spirit


mungkin ada lagi pesawat yang lagi canggih telah di bina oleh uncle som  menjadikan ruang udara tanah melayu sebagai modul latihan penerbangan oleh mereka lepas ni korang tak payah pelik kalau nampak kelibat ufo sebab sebelum ni rakyat uncle som je nampak kelibat  ufo 


lepas ni kemungkinan rakyat di tanah melayu termasuklah di borneo akan kerap melihat perbagai kelibat model pesawat aneh yang di sangka ufo sebenarnya itu bukan ufo tetapi modul pesawat canggih teknologi tinggi milik uncle som yang bertaktih terbang di ruangan udara tanah melayu 


SEMENJAK AGENSI MATO SATU DATANG TANAH MELAYU NI GUA PERASAN KITA NI DAH MACAM RAKYAT UNCLE SOM ADAKAH ADA PANGKALAN TERSEMBUNYI DI TANAH MELAYU DAN BORNEO INI ??? ITU JADI PERSOALAN  BAGI GUA 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan