Rabu, 31 Disember 2014

misteri nombor 8 bongkar maksud tersirat







pejam celik pejam celik dah di penghujung 2014 masihi sebenarnya banyak gua nak isi ruangan di blog ini tetapi masa tidak mengizinkan insyallah tahun depan 2015 masihi gua akan penuhkan dengan isi yang sepatutnya gua isi di laman ini sebenarnya tahun 2014 ini tahun yang penuh cabaran


cabaran  bagi rakyat di nusantara ini tahun 2015 mungkin lebih musibat mendatang apa apa pun perancangan jahat mereka mohonlah kepada allah s.w.t supaya kita di lindungi dari kezaliman dalang tua ini kemungkinan ada lagi tirai yang bakal di buka mangsanya tidak mengenal warna 


pertama kali gua nak ucapkan takziah kepada keluarga nahas pesawat air asia QZ8501 dikatakan serpihan pesawat telah di jumpai gua harap ini bukan lagi opera yang membuatkan lagi menyusur ke lautan hindi apa apa pun kita tunggu sahaja pekembangan semasa mengenainya 







sekali ada pulak pakar teori matematik tambahan cuba menambahkan kesemua nombor yang membabitkan tragedi pesawat yang mengemparkan dunia pada tahun 2014 ini hasilnya mendapat siri nombor 8888 gua tak pasti apakah maksud nombor ini cuma yang gua tahu orang cina kata ada tuah 

tuah celah mana gua tak tu mungkin ia sekadar kepercayaan mereka menyebut soal angka 8888 ini tiba tiba gua teringat artikel gua pada bulan yang lalu gua penah tulis artikel mengenai misteri empat empat lapan korang boleh klik kat SINI  untuk baca balik apa yang gua tulis kat artikel tu 

misteri angka dalam layar bahtera gua, dalam layar bahtera itu gua hanya nampak angka tertulis empat empat lapan tetapi bila gua melihat nombor ini jika lojiknya ianya tercatat empat empat nombor lapan kekadang terfikir adakah ia maksud tersirat ??? gua menganggap hanya satu hiburan 




perhh macam layan misteri jam 12 pulak kan, dan tidak lama selepas itu gua di kejutkan dengan satu nahas pesawat di iran yang ada kena mengena dengan nombor empat empat lapan korang boleh baca artikel itu kat SINI jadi gua boleh anggap ia hanya satu kebetulan 


dan segala misterinya sudah pun terbongkar bagi gua takde misteri dah kesemua maksud tersirat yang menjadi persoalan bagi gua semua sudah terjawab dalam tahun 2014 sebenarnya apa yang terjadi tidak lah 100% sama dalam layar bahtera gua cuma antara laut dan angka sahaja memainkan peranan


angka lapan pula menjadi persoalan gua sekarang ni sebelum ni nombor tujuh telah pun menemui jawapan kini nombor lapan pulak mohon korang jangan pergi da macai atau toto sport 4d untuk tikam sudah berdosa tau tak main judi lagi satu syirik mempercayai nombor untuk tentukan nasib 


oklah maksud tersirat dalam layar bahtera gua sudah pun terbongkar tetapi erti kata lain apa kah maksud nombor lapan masih menjadi persoalan ??? yang gua tahulah pusingan angka lapan masa nak test ujian lesen b2 dengan jpj masih kekal lagi ujian ini 

agak pening dan mengelirukan jika kita tak fokus dalam ujian pusingan angka lapan ini silap hari bulan boleh terjatuh dan di kira mati atau gagal dalam ujian ini semasa berada di pusingan ini momentum kena fokus 100% kalau tak korang akan terkeliru dan salah masuk pusingan 


pendek kata apa gua boleh kata  angka lapan ini adalah angka yang mengelirukan ianya berangkai dan berantai bagi yang lalai tiada jalan keluar cuba korang bawak  motosikal dengan kelajuan yang tinggi di pusingan angka lapan korang akan tahulah situasi yang sebenar  


SESUATU YANG PADAH JIKA PUSINGAN LAPAN INI JIKA BERADA DI JALAN RAYA WALAUPUN  UJIAN PENGAMBILAN LESEN WAJIB MENGHADAPINYA UNTUK MENDAPATKAN LESEN IA KITA HARUS MENGHADAPINYA 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan