Khamis, 27 November 2014

misteri kuda terbang dan penampakan buraj ???



tertarik pulak gua nak bukak cerita pasal misteri kuda terbang yang dikatakan berlaku  di jeddah selepas hujan video ni viral kat laman sosial tapi korang boleh tengok kat SINI objek yang menyerupai kuda itu kelihatan terbang di ruang udara 

pertama kali gua tengok video ni  gua terfikir kalau kuda ni terbang mana sayapnya ??? kalau ada sayap itu buraj namanya kalau buraj yang dikatakan haiwan tunggangan rasulullah s.a.w ianya dikatakan berkepak ada sayap tetapi dalam video ini takde sayap dan tiada pergerakan 

pendek kata kuda yang terbang ni macam patung tiada pergerakan kaki pun boleh gua agak kemungkinan objek ini adalah belon yang berbentuk kuda zaman sekarang kan dah canggih belon bukan hanya berbentuk bulat malah ada perbagai bentuk 







berdasarkan kajian gua mengenai kuda terbang ini objek terbabit menyerupai kuda chubby maksud gua  kuda tu nampak berisi berdasarkan design bentuk kakinya gua ada  jumpa satu belon kuda yang sama design dengan objek yang dikatakan kuda terbang tu 


karang kalau gua samakan dengan kuda kepang tak nampak lojik pulakan jadi boleh gua kata takde yang pelik cuma orang tak penah nampak bende canggih terbang je macam layang layang led terbang malam   bila orang  nampak je sangka objek tu adalah objek ufo 


nak cerita pasal buraj pulak masa gua pergi jalan jalan kat negeri perak hari tu  gua ternampak buraj betul memang gua nampak buraj yang gua nampak adalah buraj oil satu jenama station minyak yang semakin meningkat naik di negeri perak katanya milik bumiputera 



GUA RESPEK DENGAN TOKEY KEDAI NI SEBAB JENAMA  BURAQ OIL NI MENYEBABKAN GUA TERINGAT MENGENAI PERISTIWA ISRAQ DAN MIKRAJ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan