Isnin, 3 November 2014

1.5 juta kos rumput di bukit jalil satu penipuan ???





pertama kali gua nak ucapkan taniah untuk skuad tok gajah kerana berjaya  mempertahankan piala malaysia, pada mulanya memang gua terpegun dengan kecantikan design terbaru  di padang stadium nasional bukit jalil ni  memang cantik menarik memang dabom

kos yang menelan belanja 1.5 juta ini akhirnya digunakan untuk perlawanan akhir piala malaysia sekali si bojan hodak kata padang ni teruk sebelum perlawanan sepak mula, gua  dah terfikir berlagaknya omputih ni celah mana yang teruk tu ??? 

sekali masa perlawanan tu gua boleh nampak padang tu terkopak kopak,tak guna betul ini padang 1.5 juta ???lepas tu barulah gua teringat pasal taktik warnakan rumput padang bagi nampak cantik rupanya ramai yang tertipu dengan design padang stadium bukit jalil 







padang yang cantik  dengan design dam haji  terpesona mata memadang rupa rupanya tiada kualiti ibarat janda tua mekap cantik cantik  berlagak macam  anak dara wajarkan wang rakyat sebanyak 1.5 juta habis dengan bende yang tidak berkualiti  sekali sahaje pengunaan padang dah rosak 


apa ingat  padang ni macam  pampers pakai buang ke ???kalau murah takpa ini menelan belanja yang besar gua memang tak percaya padang di stadium bukit jalil  macam ni cecah kos 1.5 juta adakah ini satu penipuan ??? padang yang tidak berkualiti hanya di warnakan supaya nampak cantik 

kalau macam tu baik guna rumput padang sekolah je lepas tu warnakan macam papan dam haji rasanya tak cecah pun jutaan ringgit paling banyak pun dalam  ribuan ringgit  cantik pun cantik tahan pun tahan tiga tahun buat sukan tahunan pun tak tukar rumput 


ADAKAH   ADA PENYELEWENGAN DALAM KONTRAK UNTUK PEMBIKINAN PADANG DI BUKIT JALIL ??? PERKARA INI HARUS DI SIASAT  KJ KALAU KAU TAK MENIPU KAU HARUS SIASAT SIAPA YANG TIPU SIAPA KEROSAKAN PADANG DI BUKIT JALIL NI BAKAL MENELAN BELANJA SEKALI LAGI WANG RAKYAT 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan