Sabtu, 25 Julai 2015

musibat di note rm10 !!!









assalamulaikum tak terlambat rasanya nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin jika ada penulisan gua menyebabkan para pembaca semua  terguris hati  kot ada salah infomasi ke tersalah tulis ke harap di maafi segala penulisan gua di blog ini 


walaupun ada kelapangan bukanlah gua sentiasa  berkesempatan nak menulis artikel di blog ini  sebab itulah blog ini semakin lemau dengan catatan, baru baru ini kita semua di kejutkan dengan kebakaran dua gerabak lrt putra aliran kelana jaya di dua station lrt yang berbeza 


gua  tak sangka teori yang dikatakan mengarut ini benar benar menjadi kenyataan satu lagi malapetaka melanda negara dengan kebakaran gerabak lrt ini mujurlah tiada kemalangan jiwa,perkara yang gua agak risau sebelum ini adalah berbeza dari apa yang berlaku 


gua  tak penah terfikir pun lrt boleh terbakar betulah ia selalunya terjadi apabila kita sedang leka,kita semua sedang leka berhari raya sebenarnya boleh baca artikel gua sebelum di SINI ini bermakna teori seorang invidu ini telah pun genaplah mercu tanda yang menerima musibat 








mungkin ada yang kata syirik dan khurafat untuk mempercayai perkara sebergini tetapi ingat lah mereka merancang allah juga merancang gua pun terus berdoa akan diselamatkan segala malapetaka ini ia membabitkan mercu tanda,apa jua yang membabitkan mercu tanda adalah satu tumpuan 



sekarang tinggalah satu teori sahaja yang itu mercu tanda yang ada pada note rm5 gua tak nak buat teori sendiri cuma gua nak bagi tahu yang dalam note rm5 ini mempunyai mercu tanda mega yang itu menara berkembar petronas,juga lapangan terbang antarabangs dan sri perdana 



terselit juga satu peta misteri yang gua sendiri tak dapat huraikan,apa yang gua nampaklah kesemua mercu tanda ini adalah nadi kepada negara bertuah ini jika sistem ini di landa melapetaka maka lumpuhlah sistem yang telah lama diguna pakai untuk pembangunan negara ini 


gua berharap sangatlah pihak pihak berwajib mempertingkat tahap keselamatan kepada kesemua tempat yang menjadi mercu tanda negara ini iia adalah aset negara yang sangat bernilai dan menjadi salah satu kepentingan awam harus di pelihara dengan sempurna



BERDOAKAN KEPADA ALLAH S.W.T SUPAYA DI JAUHI MALAPETAKA INI DAN DI JAUHI DENGAN SEGALA FITNAH DAJJAL 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan