Sabtu, 4 April 2015

mahathir bakal menjadi perdana menteri kembali ???



sekarang ni sibuk pulak mahadey nak kondem najib seperti mana beliau kondem pak lah dulu  gua nak tergelak pun ada, iya gua akui lah mahadey memang hebat beliau boleh kondem sesiapa sahaja di atas pengaruh yang beliau ada dari zaman al marhum tuanku abdul rahman mahadey dah mula kondem di sebalik kondem sana sini empayar peniagaan mahadey tetap berjalan lancar 


gua tak pasti apa motif mahadey ??? najib jadi perdana menteri pun sebab mahadey jugak berjaya kondem pak lah jika tidak mungkin perdana menteri masih lagi pak lah,kalau mahadey berjaya kondem najib sebagai perdana menteri siapa yang layak jadi perdana menteri ??? muhyidin ??? mukhriz ???gua tak nampak langsung bakat individu ini untuk jadi perdana menteri 





agak mustahil lah kalau dorang nak lantik ku li jadi perdana menteri  gua rasa ku li layak jadi perdana menteri sebab beliau pun seorang yang berpegelaman penah menjadi persaing kepada mahadey sekarang ni malaysia kekurangan bakat kepimpinan sama ada benar atau tidak teori gua apa yang gua nampak mahadey mungkin bakal jadi menteri jika bukan perdana menteri beliau jadi menteri mentor


gua dapat rasakan beliau akan menjadi menteri mentor malaysia seperti mana lee kuan yew  di singapore,gua penah pergi satu obelisk di putrajaya kat sana ada manuskrip sejarah  yang tercatat dan terukir pada tembok kaca dari mula tubuhnya malaysia sampai lah tahun 2020 di pengakhiran  catatan itu gua nampak wajah mahadey !!! sampai gua terfikir adakah mahadey jadi perdana menteri lagi ???



KEBANYAKAN GUA TENGOK MAHUKAN MAHADEY KEMBALI MENJADI PERDANA MENTERI MUNGKIN BELIAU BAKAL JADI MENTERI SAMA ADA PERDANA MENTERI ATAU MENTERI MENTOR INI SEKADAR TEORI GUA KALAU ANWAR DAN PAK LAH MAHADEY BOLEH KONDEM INIKAN NAJIB BOLEH GUA KATA MAHADEY IS KING 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan