Rabu, 2 Julai 2014

tanah mendap di bukit bintang








agak agak gua sebelum ini apabila melalui jalan imbi dan jalan hang tuah akhirnya menjadi kenyataan hari ini sebelum ni gua lalu sini berhampiran dengan tapak pembinaan mrt bawah tanah gua nampak dia korek lubang punya dalam dah lah jalan punya sesak tiap tiap hari kat sini 

tengahari tadi jalan di sini mendap jerlus mujurlah takde yang terlibat perhhh dasyat bhai dikatakan berpunca dari paip syabas yang pecah..tak silap gua semalam hujan tak tau lah kat area jalan imbi ni  hujan atau tak sebelum ni lalu sini gua penah terfikir ini kalau berlaku jerlus atau tanah runtuh masa tengah jem ni perhhh


hari ni betul betul terjadi mujurlah tiada nyawa terkorban sebelum ni penah terjadi tanah mendap  di jalan bukit bintang berpunca dari pembinaan terowong mrt bawah tanah  boleh tengok sini perkara seperti inilah buat gua seriau nak lalu kat area tapak pembinaan station mrt bawah tanah ni 

gua penah lalu kat tapak station mrt berhampiran jalan pudu gua ada nampak singboard safety pasal kemalangan memang banyak kemalangan di catatkan di sini,gua rasa mesti ada yang mati tapi buat apa nak lapor lapor masuk surat khabar ye tak ??? yang gua risau projek ni mengancam keselamatan orang awam


DULU GUA HAMPIR HAMPIR NAK BEKERJA BUAT MRT NI TAPI MAK GUA TAK BAGI GAMUDA SIAP NAK SUPPORT KOS BELAJAR  RUPANYA BARU GUA TAU MENGAPA MAK GUA TAK BAGI....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan